Reflü yatağı dediğiniz şey başının yukarıda olduğu eğimli yataktir..
Beşiğinde ya da yattığı yerde ki yatağının altını yükselterek de aynısını yapabilirsiniz. Bizim 11 aylık oldu hala beşiği o şekilde. Yatağın baş kismina altına bir tane büyük bizim kullandigimiz yastik koydum başı yukarıda duruyor eğimli şekilde. Ustelik bebeğim kusan bir bebekti odasi da ayrıydı hicbir sorun olmadi yani Reflü yatağı ille de lazım değil ama paranız varsa Alin tabi