Merhabalar
Ben dün bebeğimin öksürük ve burun akıntısı şikayeti ile hastaneye acile götürdüm ordaki doktor muayene etti boğazlarında falan bişey yok dişten dedi daha önce diş çıkardı ama bu üşütme bence neyse ilaç yazdı aldım gece bebeğim uyuduğunda ağzı burnu tıkalı diye yazdığı burun spreyini bebeğime kullanayım dedim kullanmadan önce içeriğine baktım 2 yaş altındaki çocuklarda kullanılmamalıdır diyo benim bebeğim 10 aylık böyle bir saçmalık olabilir mi ya eğer ben okumadan çocuğuma kullansaydım ne olacaktı sizce bu durumda ne yapmalıyım şikayet etmeyi düşünüyorum daha önce böyle bişey başına gelen oldumu ?