Anneler selam, kızım 2.5 aylık 3 e girmek üzere hem mama hem anne sütü alıyor 38 bedendim şuan 42beden doğumdan sonra hepsi kaldı neredeyse diyet doğru düzgün yapamıyorum kızımın peşinde koşturmaktan ne bulduysam yeme tarzı pekte sağlıklı beslenemiyorum inanılmaz psikolojim bozuluyor hiçbirşey olmuyor emzirme sürecinde iştahınızı kapatan destek takviye güvenilir birşey kullandınız mı ? Yardımcı olabilir misiniz?