irem12 4 gün önce 1 aylık bebeğim pusetten yere düştü. Önce popo sonra kafa komple düştü yani, puset kilitlenmemiş. Eşim taşıyordu elinde birden yerde gördük çocuğu. Kapı önünde arabaya bineceğiz diye kemer de takmadık bizim hatamız. Hemen hastaneye gittik size dedikleri gibi deyip gönderdiler. İçimiz rahat etmedi bi hastaneye daha gidelim dedik. Orda da ne olur ne olmaz tomografi çekelim dediler, mecbur çektirdik ama çocuk ufak kımıldasa bile görünmez dediler ve kımıldamış tabi ki. Boşuna radyasyon almış oldu o kadar, tekrarı da riskli dendi. Bi 3-4 saat bekledik kusma vs olmayınca eve döndük. Çok şükür bir sıkıntımız olmadı yani inşallah yoktur ne diyim dışardan belli olmuyor hiç bi şey. Kafatasları yumuşakmış ve el kol hareketleri normalse refleksler falan sıkıntı yokmuş.