Kizlar doktorumuz oglumun cildi cok kuru oldugunu söyledi bebe yaği kullandim ama pek fayda etmedi bide hangi şampuan kullaniyorsunuz hangisinden memnun kaldiniz dalin kuruluk yapiyor diye duydum ondan mi kuruluk oldu acaba yardimce olursaniz cok sevinirim🙏