0904ayse Merhaba 2 aylık oğluma hip combiyotik kullanıyorduk fakat kabızlık yapmaya başladı uzun süredir sma optipro nasıl kullanıp bilgisi olan varmı
Ucansupurge 0904ayse Ben kullanıyorum memnunum. Herhangi bir gaz,kabızlık yapmadı. Neredeyse 22 aylık hala severek içiyor. Sma da palm yağı yok asıl tercih nedenim bu aslında.
Melike-emirasaf 0904ayse ben kullandım ama kustu benim oğlum ama iyi bi mama kabizlik ve gaz yapmıyor fakst içeriği temiz olan mamaları tercih etmek daha uygun
Paramedik16 0904ayse ikizlerim için birine sma optipro kullanıyorum birine ama comfort canım comfort daha iyi gaz yapmıyor o yüzden bi bebeğimde comforta geçtik doktor önerisiyle
Melike-emirasaf Haticezeynep babay goat ve golden goat bu mamalarin içeriği diğer mamalar göre daha temiz karşılaştırabilirsiniz internetten 😊