Kızlar merhaba 40 günlük bebeğim var.Kızımın gaz sorunu var.defalarca gaz çıkarsa bile rahatlamıyor.kakasını yaparken çok ağlıyor çok üzülüyorum daha çok küçük.kıpkırmızı oluyor.normal uyusa bile uykusunda sürekli ıkınıyor sürekli.Masaj yapıyorum yediklerime dikkat ediyorum.Gaz damlası nurse harveys kullanıyoruz.İlk çocuğum tecrübelerinizden ve önerilerinizden faydalanmak isterim 😔