Yghhhgg benim bebeğimde 2.5 aylık gaz olayı biraz rahatladı gibi ama halen huzursuzluğu devam ediyor hep mız mız uykusu gelince zor uyutuyoru. Gece gündüz ayırt et artık gece uykusuna rahat geçiyor ama gündüzler resmen işkence bende 3 ay da düzelir diyordum siz böyle yazınca Umutlarım tükenmeye başladı 😁