Ozgeeliz Kızlar 32 gün oldu doğum yapalı. Afedersiniz ama benim doğumdan sonra kanamam olmadı az az sarımsı akıntılarım oldu. 30. Gün kan gelmeye başladı hala devam ediyor. Bu ne oluyor şimdi 40ım cıktıktan sonra olması gerekmiyormuydu
tomvejerry Ozgeeliz hiç belli olmuyor canım ne olacağı bende 60gun olacak doğum yapalı iki gün kanamam olduysa üç gün sarı akıntım oldu saçma sapan atlattım iki ayı yeni yeni bitti