irva merhaba bende taze anneyim 40 günümüz olucak ve bebeğim emmyior sağıyorum ama peşini bırakmıyorum ara ara verdiriyorum memei yine ama sütüm azaldı nedenini bilmiyorum sağıyorum normalde başlarda mama veriyordum ek anne sütüne sonra kesmiştik sevinmiştim. Ama şimdi sütüm tamamen kesilirse mama ya geçersek diye üzülüyorum birazda baskı var üzerimde sadece mama ile beslensede bir sağlık sorunu yaratmıyor değil mi siz öyle yazınca size sormak istedim bizimde gidişat o yönde çünkü artık gögüslerim morardı ve canım acıyor daha fazla çıkartmak için. Eşimin babası verme o zehir diyip duruyor açıkcası çokda moralim kalmadı. Sizinde fikrinizi almak istedim