Durummm Dogum yapali 4 ay oldu. En başından beri göğüs ucu yarasi çekiyorum denemedigim şey kalmadi en son gümüş kapak aldim o biraz iyi geldi ama sonra gümüş kapağın geldiği yerlerde sivilce gibi şeyler çıktı ve o günden beri ne bebegimin pamukcugu geciyo ne de benim göğüs ucum. Kıpkırmızı o bölge asla kıyafete direk degdiremiyorum. Son günlerde de kupkuru göğüs ucum resmen kabuk baglamis vaziyette bu durumda da yanlardan catlamasi kolay oluyor. Ben göğüs ucu dedim sürekli ama galiba bu başka bir sey ne sursem nemlenmiyor kuru kipkirmizi pisik gibi mantar enfeksiyonu mu napcam ben yaa çıldıracak gibi oluyorum artık gecmek bilmiyor. Yardımcı olun fikir verin lütfen ne yapmam lazim😑😐😣
Asyaveannesi Durummm bende de olmuştu bebhantol yara kremi kullandım ve geçti deneyin isterseniz doktor vermişti bana da doğumdsn sonra
KbrArya Philips avent gögüs kalkanı tavsiye ediyorum. Ve her emzirmeden sonra karbonatlı su ile temizleyin.
Durummm KbrArya kalkan da kullandim yok faydasi olmadi su an o kadar kuru ve kırmızı ki karbonat daha cok kurutur yanlardan kopuyor
BurcuHBGK Benim de öyle ne yapsam işe yaramadı. Emzirirken canımdan can gidiyordu en son saf zeytinyağı kullanmaya başladım o iyi geldi acım azaldı, yaralarım iyileşmeye başladı
Durummm BurcuHBGK bu mantar ya da enfeksiyon galiba uclari beyazlasip zonkluyor. Göğüs ucu falan degil eminim artık baska bir şey napacagimi şaşırdım yanlardan yarilacak kadar kuru pul pul
Durummm Gümüş kapaktan hava almadığı için mantar mi oldu acaba domates gibi kıpkırmızı yaa asla kiyafete direkt degdiremiyorum