ecosummm benim adetime 1 hafta kalmıştı ben test yapmıştım negatif çıktı adetim 3 gün gecikince tekrar test yaptım ve 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim,ilk testte demekki hamileymisum ve kanda bile belli değildi demem o ki hamilelik varsa belli olur er yada geç 🙂