Kumsal25 ben de böyle bir dönemden geçtim hatta post açacaktım belki tecrübeli olan vardır diye, aslında 18. ayda öyle bir pişik oldu ki mecburen bezini çıkarmıştık ama dediğiniz gibi o dönemde çok güzel söylediğimiz şeyleri anlayıp yapmaya çalışıyordu malesef ki şimdi öyle değil o dönemde de ben fikren hazır değildim öylece kaldı şimdi de inat ediyor gitmek istemiyor, kendim yapacam anne diyor ama gitmemek için evin içinde dönüyor