Sekeranne4 Dogum gunum geliyor esım ne istedıgımı bana soruyo gereksiz biseyde istemiyorum takı vs gerek yok yüzük falan ne aldırabılırım illa bisey aldırcam dıye bsy yok ama kendı sordu o yuzden 😂😂😂 yanı sizlerinki ne aldı ne yaptı dogum gununuzde
Onemomonebaby Sekeranne4 taki vs istemiyosan airfyer yada robot supurge aldirabilirsin en azindan is gorur
Elfelf475 Sekeranne4 hatırlamıyorum bile ama ben kıyafet falan alınmasını sevmiyorum almaz da zaten. Ben genelde tatil kahvaltı akşam yemeği falan seviyorum. Bana böyle daha özel geliyor 🙃
baykuskiz_ Sekeranne4 ben taki sevmiyorum isimi gorecek ne lazimsa onu aldiriyorum 😄 sizinde neye ihtiyaciniz varsa onu alin 😄
Kitapkokusu Sekeranne4 Biz eşimle doğum günü kutlamıyoruz ama arada birbirimize hediye alırız. Markete giderken kendime aldığım tatlıdan bir tane de ona falan max hediyeleşme ritüelimiz. Eğer kişisel ihtiyacınız yoksa hediye de ev eşyası tercihimdir. 😂
birkizannesi_ En son ki doğum günümü unuttu 🥹 telafi etmek için ne istersen onu alacağım dedi ama iş işten geçmişti istemedim hiçbişey
Uffsananebeslk Sekeranne4 Tatile götürmüştü bodrum’a. Bu sene de yurtdısına götürdü , gerçi doğum günüm ağustosta o mayısta götürmüştü ama olsun shshdh
Tugceonrdml_ Sekeranne4 Ben altın seviyorum muhtemelen altın alicak ☺️ Yada parasini vericek sen al diyecek ama kesinlikle bi yemege götürür ondan eminim benimde diger ay doğumgünüm heycanla bekliyorum
Minigim38 Sekeranne4 nişan günüm doğum günümle aynı zamandı 😂 beğendiğim kolye vardı onu almış Evlendikten sonrada hamileydim doğum günümde önce yemeğe gittik sonra cafede ufak bir kutlama yapmıştık
Tazeanne__ Sekeranne4 benim eşim böyle çok hediye alan bir insan değil önce çok zorlardım ama şimdi asla lafını bile etmiyorum bende çok küçük şeylerle mutlu olan bir insanım beni düşündüğünü belli etsin yeter. iki yıldır evliyiz geçen doğum günümde doğum günümün yaklaştığını bile hatırlatmadım hiç. Doğum günümde çiçek ve pasta yaptırmıştı çok mutlu oldum.
birminnikkiz Sekeranne4 30 bin tllik altın alacaktı sözü vardı istersen altın alayım istersen onun değerinde başka bişey dedi . Altın sevmem kullanmayacağım içinde Dyson şarjlı süpürge ve iphone 13 ten yana kullandım şansımı 😂 . Süpürgem bozuktu hamilelikte çok zorlanıyordum çok ihtiyacım vardı telefonda bonusu oldu . Daha önce kahve makinası bakıyordum sürekli onu almıştı . Seninde ihtiyacın olan birşey varsa onu söyle 🥰
Bebikimm Sekeranne4 oğlumun adı Yusuf, altın yusufcuk kuşu kolyesi almış yanına da canlı çiçek 🥰 ince düşüncesine şok olmadım değil 😂