Arkadaşlar 80 günlük kızım var. Sezeryan doğum yaptım başta sütüm hiç gelmiyordu mama takviye yapıyorduk. Tabi bu arada ben süt yapan ne varsa yiyordum heralde yediklerimdendir 25 günden sonra sütüm arttı,40 ımdan sonra falan bayağı arttı gibi, hatta bi zamandan sonra fazla gelmeye başladı, göğsüm yanıyordu sağınca rahatlıyordum, doktorum mastit riskine karşı antibiyotikte verdi,sonra sonra azaldı biraz ama yine 3-4 gün öncesine kadar 90 cc sağıyordum , artık 60 falan geliyor ve tekrar mama takviyesi yapmak zorunda kaldım. Sütüm neden azalmıştır sizce, tekrar artırmam mümkün mü, yoksa giderek azalacak mı 😞bebeğim ilk doğduğunda tüm bebekler gibi memede hep uyuyordu, bi ara düzeldi gibi, şimdi yine uyuyarak emiyor, acaba iyi çekemediği için süt üretimi mi azaldı ?