AyEmRa benim kızım da 11 aylık . Ağzını açıp tek lokma yemedi 10 gündür . Ay o kadar yorucu ki . Mamasını da yarım içiyor. Üstüne de hastalandı . Ama o kadar normal ki hastalanması cidden hiçbir şey yemedi. Ben de biraz stres olup ısrar ettim şimdi kaşık görünce kafasını çeviriyor direkt . Biraz sakin kalmak önemli bu süreçte . Israrcı olmayın asla . Elbet buyuyecekler ve hepsi düzelecek inşallah.