Bestiee Kızlar 10 gün sonra aylık kontrolümüz var doktorumuz menenjit ve rotayı yapalım dedi. Rotayı kesin yaptırıcam ama menenjiti bazıları yaşında yaptıyor bazıları ilk dozu 3. Ayda başlıyor. Bunun kriteri nedir neden bu kadar farklı bilginiz var mı ?
benkosarim Bestiee aylikkenn dozu fazla ve ücret fazla çıkıyor bu yüzden yaşında yapalım dedik doktorumuz la
baykuskiz_ Bestiee erken baslarsaniz doz sayisi fazla olur sizin butceniz de onemli. Erken baslanir cunku hastalik bu ne zaman ne olacagi belli olmuyor. Bi sizin tercihiniz. Biz disari cok cikmadigimiz icin yasindan sonra baslamistik mesela
merve171214 Bestiee Sanırım doktordan doktora değişiyor bu durum bizim doktorumuz nimenrix tek doz 13 aylıkken yaptırdı bexseroyu da 15-17-19 aylık olarak yaptırdı
Bestiee baykuskiz_ anladım çok mersi dediğiniz gibi hastalık ne zaman gelir belli olmaz bütçesini bi öğreneyim karar veririm
Yekbarnes Bestiee ikisi de tehlikeli hastalıklar diye 3. Ayda başladık biz. Rota ve menenjit 2348 tl di 1 ay önce