skrnflk Merhabalar, bebeğim ileri derece de işitme kaybı çıktı işitme cihazı kullanacağız 1 yaşında ise implant kapılacak. Bebeğine kökreal implant yapılan varmı? Varsa takılma süreçi nasıl oluyor ve ameliyat olduktan sonra olumlu sonuç aldınız mı?
melekmelek skrnflk Allah şifalar versin. Benim kız kardeşimin kulağına takıldı. Hem de 2sine birden. Şimdi 20 yaşında keşke o küçükken bu imkan olsaydı da bebekken takılsaydı.. hiç endişe etmeyin inşallah çok işe yarayacak.. küçük yaşta bu ameliyatı olması konuşmasına da çok fayda sağlayacak.. kardeşim 14 yaşında olmuştu ameliyatını o zaman hastanede bi bebek de bu ameliyatı olmuştu ve şimdi çok memnun olduklarını duyuyoruz..
Lothbrok Benim çocuğuma değil ama kuzeniminkine yapıldı koklear implant 8 sene önce. Biraz uzun bir süreç Gazi Üniversitesi nde yapıldı. Önce cihaz takıldı 2 hafta pansuman yapıldı devamlı. Sonra da programlamalar yapıldı şu an bizler gibi konuşup duyuyor hatta 1.sınıfa başladı eğitim hayatına başarılı devam ediyor. Şu anda inkanlar daha da gelişmiştir inşallah çok daha iyi olur
skrnflk Lothbrok inşallah, çok teşekkür ederim bilginiz için. İster istemez endişem var bizler gibi olacak mı hayatını olumsuz etkileyecek mi diye ama buna hamd olsun duyup konuşacak
skrnflk melekmelek benim kızımada iki kulağına takılacak şuan 4 aylık henüz inşallah bizde olumlu sonuçlar alırız Rabbim herkese şifasını versin
skrnflk melekmelek hayatını olumsuz etkilediği durumlar oluyor mu peki konuşma ve duyma dışında. Mesela düşmesi, koşması gibi
melekmelek skrnflk yani tamamen olumsuzluk denemez ama sürekli dikkat etmesi gerekecek tabi. Belki bi dönem onun görünmesinden rahatsız olacak. Her akşam çıkaracak her sabah takacak olmadık yerde pili bitecek gittiği her yere yanında pil taşımak zorunda kalacak... Ama mutlaka onunla yaşamaya alışacak. O ve çevresindeki herkes..
Rmzfsnmz skrnflk merhaba sonuç ne oldu ilerleme katettinizmi bebeğiniz konuşuyorum süreci biraz anlatır işiniz benimde bebeğime takilicak