Kızlar ben kendimi bildim bileli erkenden uyumayı hiç sevmem şu birkaç aydır. 2 yaşındaki kızımda geç uyuyor. Bazen o benden önce uyanıyor yanımda beşiğinin içinde oluyor çıkamıyor oradan. Bazen ben hemen kalkamıyorum ve kızım beşikte kalıyor. Yarım saat, bir saat. Bu ara bu çok olmaya başladı. Bu ara bayram hazırlığı yapıyorum geceleri temizlik çamaşır çok geç uyuyorum. Bu gece sabaha karşı yattım kızımda 8 gibi uyandı salladım konuştum baktım olmuyor babaya bıraktım babasıda 1 saat kadar ilgilenmiş sonra işten önce işlerini halletmesi gerekiyordu. Yaklaşık 1 saat sonra geldiğinde kızım uyanıkmış oturuyormuş beşiğin içinden sessizce. Ama kızımın gerçekten hiç sesi çıkmadı. Zaten sıkılsa veya bir derdi olsa ya bağırır ya da ağlar. Ben çok üzüldüm anneliğimi sorgular oldum. 2-3 kez böyle hiç başımın kalkmadığı oldu. Ben kötü bir anne miyim 😔