AyEmRa bakteri ve virüsleri kapması ile olur. Oral dönemdeler her şeyi ağızlarına alıyorlar çok normal enfeksiyon kapmalari. Antibiyotik yerinde kullanilirsa hayat kurtaricidir. Bağışıklığınin kuvvetli olup olmamasına göre sık hastalanma olayı ortaya çıkar. Antibiyotik yararlı ve zararlı bakterileri öldürdüğü için antibiyotik sonrası hemen probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim. Enterogermina kullanıyoruz biz, memnunuz. Zorla ilaç verirseniz soguyabilir ve yemeklerle eşleştirerek kafasında yemekleri de red edebilir. Farklı yollarını deneyin. Su ile meyve suyu ile vermeyi deneyin bir boşluğuna denk getirin bir sekilde. Oyun oynatarak kitap göstererek dışarı izleterek vs vs bir açığı vardır muhakkak