Bsnl Deneyimli anneler ek gıda dönemi için termos gerekiyor mu mutlaka? Olmasa da olur mu? E bebekte ara ara indirime giriyor alsam mı bilemedim.
Deletedmom_110 Bsnl evet kesinlikle kızımda almıştım kurtarıcıydı deli gibi verdim birine 2. Çocuk planım olmadığı Icın oğlum var 5.5 aylık bende dusunuyorum
fatmaa37demir Bsnl yani dışarı çıkıp vakit geciriyosanız eğer gerekli oluyor yada misafirliğe gidildiğinde. Onun harici gerek duymadım
nazlimom_ Bsnl evet lazım oluyor baby me almıştım ben evde bişeyler yapıp termosuna koyuyorum dişarda yediriyorum
Melis1706 Bsnl e bebektekiler cok asiri kucuktu en buyuk ml olani kalmamksti ben baktigimda valla gittim cay termoslarindan aldim 1.3 lt kapasitesi sabah koyuyorum aksam ustune kadar idare ediyor icebilecegi sicaklikta ayarliyorum ben