Merhaba , daha önce de bi post paylaşmıştım sütüm yok mu göğüslerim çok yumuşak diye içimi rahatlatacak cevaplar almıştım. Doğumdan 3 gün sonra mastit olmuştum sıcak duşta elle sapmayla ve pompayla iki günde geçmişti ama iki gündür feci ateşim var sağ göğüs ucumda çok yarıklar vardı bebeğim sağ göğsümden güzel ememiyor çok şiş olduğu için hep süt kalıyor sağma duşta sağma hepsini denedim ama geçmiyor bu sefer elden ayaktan düşer oldum geceleri de hep ıkınıyor ama gündüzleri mışıl mışıl uyuyor, emerken sinirlenip başını sağ sol yapıp canımı daha çok yakıyor 😭 16günlük ne zaman geçer bu zorluklar ne zaman güzelce karnını doyurup uyku düzeni biraz olsa onu rahatlatır eşim 24/24 çalışıyor iki günde bir evde olmuyor o evde olduğunda ayağında sallar kucağında oyalar ama o yokken yere yığılacak gibi hissediyorum 😓 çok güzel bi hamilelik geçirdim hamile olduğumdan hiç bir şey anlamadım ama lohusalık çok zorladı beni var mı benim gibi olup sonradan anneliğin keyfini çıkaran 😢