Hanımlar, sağlıkocağı çalışanı bugüne randevu verdi rotavirüsü yapalım diye. Sağlıkocakları kapalı. Ne önceden bilgilendirme var ne takip. Zaten oldum olası devlet hastanelerini ve sağlıkocaklarını sevmem iyice soğuttular. Neyse eczaneye sorduk devlette yaparlar dediler devlet hastanesine gittik burda yapılmaz dediler özeli aradım yapıyoruz dediler gittik hayır yapılmıyo dendi. Bir de devlette ki hemşire o kadar lakayıtki. Arkadaşım 8.aydada yaptırdı bişey olmaz diyor dalga geçer bi tavırla. Sanki komşusuyla konuşuyor. Devlette çalışınca ne sanıyorlar kendilerini anlamıyorum. Kapağı attım tamam istediğim gibi davranırım modunda çoğu. İşini hakkıyla yapanları tenzih ediyorum ama genelde bu kesim çalışıyor devlette. Sabah sabah sinirlerimiz bozuldu biraz. Şimdi bebeğimin 14.haftası. En geç 14.haftada ilk doz deniyor. Haftaya yapılabilir mi yaptıran var mı merak ettim sormak istedim.