Merhaba, kanguru kiralamayı düşünüyorum buradan, kullanıp memnun olan var mı
Meriyys arkadaşım kullandi cok memnun kaldı
hunilimomy çok yıpranık gelmesinden çekiniyorum. Kullanılabilcek durumda yani
Meriyys sıfıra yakın geliyor nerdeyse ürünler o nedenle cok beğenmişti hatta arkadaşım
hunilimomy oo çok sevindim teşekkür ederim