11 aylık bebeğim 2 hafta önceye kadar çok güzel verdiğim ek gıdaları yiyordu ama birden hiç birşey yememeye başladı. Ne verirsem vereyim ağzını açmıyor. Emziriyorum ama sütümü yetip etmediğinden de emin değilim aynı durumu yaşayanlar var mı yada bir önerisi olan