Şuan 2.dozu olmam gerekir mi gerekmez mi bilmiyorum hemşireme ulaşamıyorum biraz mesafe olduğu içinde gidip boş dönmek istemiyorum😏2.dozu olmana gerek yok dedi doktorum 3yıl oldu zaten aşılarını olalı dedi fakat ben doğumdan sonraki aşıyı unuttum ne yapmalıyım