Ben hiç bu kadar benim üzerime düştüğü bir dönem hatırlamıyorum uyurken bile sarılmak öyle kalmak istiyor 😀 Evet çok tatlı ama ben uyuyamıyorum 🥲 İnternetten baktığımda bu ayrılık kaygısının 18. ayda tavan yaptığını okudum. Sizde aynı şeyleri yaşıyor musunuz ne zaman bitti?