Merhaba oğlum 2 yaşında bu sıralar kapılarla oynamayı seviyor dış kapıyı kapatıp açıyor diğer kapıları kapatıyor felan nədeyse iki haftadır felan var acaba bı kesifmi oyun mu yoksa sıkıntılı bir durum mu eşim hoşuna gidiyor diyoresela benim olduğum odayı kapatırken ama ben burda kalırım diyorum o zaman yarım kapatip cee yapıyor bana yada kapatınca bana dönüp aaaa diyor bu ayda bebeği olanlar da var mı bu durum