bebegimherseyim08 Arkadaşlar bebeğim 11 aylık ama ben ek gıda vermedim hiç yani yememişti başlarda hep emdi hala de emiyor. Ne verebilirim eline ne yedirsem boğulur gibi oluyor çok korkuyorum?
balkaymak__ bebegimherseyim08 bu saatten sonra ek gıda mı ? Moralinizi bozmak istemiyorum ama biraz geç kalmadınız mı
Mrvll bebegimherseyim08 Anne sütünun içeriği 6. Aydan sonra bebek için yetersiz kalıyor. O yüzden ek gıdaya geçiliyor. Çok çok geç kalmissiniz. Çocuk sizden göre göre yemeye heveslenecek. Yoğurt da mı vermediniz, yediğiniz pilavdan da mı corbadan da mı vermediniz?
findiginannesi_ bebegimherseyim08 Herşeyden denemeniz lazım yoksa alışamaz mesela parmak salatalık verin yanında durun yer o yada farklı şeyler deneyin
bilgekizinannesi bebegimherseyim08 eline yumuşak yiyebileceği şeyler verin parmak gıda şeklinde. Siz de alın karşısına geçip abartılı şekilde yiyin önce oynayıp atar tükürür sonra yiyecektir. Ama vazgeçmeyin çok geç olmuş daha fazla gecikmeyin
monami_ bebegimherseyim08 bu arada hani neredeyse her bebek öyle en başta yemiyorsa sürekli teklif edeceksiniz oyun yapacaksınız bir şekilde yiyecektir
bebegimherseyim08 Yiyorum her şeyi veriyorum ama yok atıyor artık kafayı yiyorum sütüm de yetmemeye başladı
monami_ bebegimherseyim08 Çok geç kalmışsınız şu an her şeyi yiyebileceği bir aydı ama tabii sizin enerjisi olduğunu bilmediğiniz için yine 3 gün kuralı ile gitmelisiniz pürelerden başlayarak pütürlü sonra katı olarak şekilde verin.
seizetheday bebegimherseyim08 bebeğiniz yemese de uğraşmanız gerekirdi geç olmuş şimdi yemeyi çiğnemeyi bilmiyor çocuk şöyle söyliyim bebeğim 11 ay 14 günlük her şeyi yiyor eline de bisküvi ekmek küçük ya da uzun doğranmış şeyler Salatalık elma vs her şeyi veriyorum
Aslicamm bebegimherseyim08 yemese bile sizin her gün teklif etmeniz gerekirdi çok geç kalmışsıniz ama korkmadan en baştan yeniden başlamanız gerekiyo su asamada