Kızlar bebeyim 6ay 15 gunluk ek qidaya geçeli 1ay oldu amma sadece havuc kabak patates pirinc falan denedim bugune kadar birde kara bugday yagurt yumurta ve.s hayla hiçbişey denetmedim alerjik diye korkuyorum bebeyim ishal diyil amma gunde 3,4kez çıxıyor yanı katı bir kakasl var az,az 3,4 kez çıkıyor