Celik02 Canım bebekleri yan yatırmayın Allah korusun yüzükoyun dönüp kendini boğabilir.Sırt üstü yatırıp kafasını yan çevirin.Ne zamanki bebek kendi kendine dönmeye başlar yani sırtüstünden yüzüstüne yüzüstün den sırt üstüne o zaman müdahale etmemek gerekiyor.Dönmeyi kendi kendine başaran bebek kendini boğmaz.benim bebeğim 3,5 aylıkken dönmeye başladı ben sırtüstü yatırırdım bakardım ki gece yüzüstü dönmüş.