Bizde de bu durum 3aya girinceye kadar sürdü bir çeşme misali kusuyordu doktorumuza danışmıştım aptamiş mama kullanıyorum sütüm olmadığı için ve Aptamil AR kullan dedi sanırım daha koyuymuş ama ben kullanan yorumlarına çok denk geldim kabız yapıyormuş riske hiç girmedim değiştirmedim ve her mama yediğinde gazının çıkmasına,yatırma şekline,mamayı az ve sık yemesine vesayire çok dikkat ettim şuan o şekilde bir kusma yok bakalım hala gözlemliyorum