Merhabalar benim bir sorunum var kendimle ilgili. Evimiz çok sıcak, yaz mevsimi gelince sıcaklık fazla oluyor haliyle. Bebeğim sıradışı bi aglama krizine girdiğinde, normalden farklı olarak yapmadıgı şekilde davrandıgında, örneğin ugraştırıp 1 saat sonra uyuması gibi, ya da her zamanki yatma saatinde yarım saat aglama krizi gibi.. deliriyorum. Birkaç kere suuuuuus yeter diye bağırıp hızlıca sallarken buldum kendimi, sonra çok pişman oluyorum ama omzuma alsam olmuyor, kucagıma alsam olmuyor, emzikle olmuyor, hala deli gibi gurultulu aglıyor o sırada yapış yapış terliyorum. Bu davranışımı yapmak istemiyorum ama çok hızlı sinirleniyorum hem susturamayıp çaresiz kalınca hem de ağlaması bitmeyince, çok sıcaklayınca…
Sizin de böyle toleransınızın kalmadığı anlar oluyor mu? Yoksa bir tek ben mi böyleyim? Bağırdığım için suçluluk duyuyorum.