Merhaba kızlar. Gününüz güzel geçer umarım. Sizlerden öneri istiyorum yazlık kıyafet için. Öyle çok kıyafet alışverişi yapan biri değilim bebeğimin de yazlık bir şeyi yok, hava aşırı sıcak olmaya başladı. Uygun fiyatlı site önerir misiniz? Lolons’tan alışveriş yapan var mı bir de? İkinci ürün 1 TL yazıyor çünkü güvenilir ve ürünleri pamuklu, güzel ise oradan da alabilirim.