2 aylıktan beri meme reddi yaşadım 6 ay 20 günlük oldu oğlum sütüm kesilmişti emmeyince. Mamayla besliyorum gece rüyamda bi kızım olmuş onu emziriyordum şimdi de bi sıkayım dedim ki süt geliyor. Hafif sarı. Tabiki bebeğime denedim hala almıyor sıpa. 🥴 Sağma makinemi de başkasına verdim artık bana yaramıyor diye. Napsam sizce?