Doğduğundan beri iki saatte bir alarm kurup emzirirdim. Artık bıraktım. Şimdi dokuz gibi emzirip yatırıyorum kendi uyuyor, ama sabah dörde kadar iki saate bir kendi uyanıp emmek istiyor. Dörtten sonra asla uyutamıyorum. Gündüz uykusu neredeyse hiç yok. Uyutmak içinse saatlerce sallamam gerekli. Elektrikli ana kucağında bile sallanırken uyuyorsa sallanma durunca uyanıyor. Sizde durumlar nasıl? Tavsiyelerinize açığım.