Kizlar bebeğim 10 u geçiyordu uyudu.Gece boyunca hiç bezini almazdım sabah dosdolu bez olurdu.Bu sabah bezinin yarısı dolu olmuş.O doldu işareti varya mavi yarısına anca gelmiş.Kafası aşırı terliyor.Çarsafta ıslak zaten belli oluyor kafasının terledigi.Acaba o yüzden mi.10 da uyuduğundan beri 3 kere emzirdim gece Normal mi bu durum.