Kızım kro 11 düz 10 aylık koltuk kenarlarında yurumuye basladi cok sukur ancak parmak ucunda yürüyor. Ellerinden tuttugumuzdada oyle parmak ucunda yuruyor neden acaba boyle olupta duzgun yuruyen bebisleriniz vwr mi acaba
Dip not : yürütece 2 defa bindi oda 5 dakika bile degil hic sevmedi