Benim kızım anne sütü alıyordu. Formül mama yemiyordu. Sütüm de yetmiyordu. Kilo alımı çok düşüktü. Bes aylıkken kasık mama basladık. Bebelac Gold sütlü pirinçli verdim. Güzel yedi sevdi. Zaten ek gıdaya da basladık. Derken şimdi herseyi yiyor. Kilosu da iyi. 20 aylık oldu. Kasık mama yine de veriyorum. Hero baby arı mama veriyorum. Çok değil ama günde bi defa bazen hiç