55 günlük bebegim . Barsak hastalığımız olduğu için ameliyat oldu ve şuan sadece ince barsagimiz çalıştığı için yediğimiz çok fazla sindirilmeden kaka olarak geliyor. Yoğun bakımdan çıktığında aptamil aldık fakat ishal ve kötü kokulu kusma , huzursuzluk yaptı. Mamayi degistirip bebelac aldım güzel de içiyordu ama birkaç gün sonra onda da gaz problemi olsa gerek yine huzursuzluk başladı. Başka mama arayışına girdim hipp önerdiler onu da aldım bu sefer her şey yolunda ama içmek istemiyor. Şuan en az 90 cc içmesi gerekirken çok açken bile 40 anca iciyor ve kilo alımı durdu. Bizim de hastaligimizdan dolayı kilo kaybetmememiz lazım. O yüzden bana severek icebilecegi gaz yapmayan bir mama önerir misiniz😢