Günaydın kızlar. Bebeğim günlerdir yatakta dönüp duruyor.uyandiriyir sürekli kendini ve her uyandığında emzirmek zorunda kalıyorum. Kolum tutmuyor artık. Uykusuzluktan sol gözüm acıyor. Hiç iyi değilim var mı benim gibi olup çözüm bulan lütfen yardım edin😔bunun çözümü varmıdır onu da bilmiyorum