Kızlar çocuğum 2,5 yaşında . Dil gelişimi vs iyi. Ama çocuğum çok dengesiz davranıyor nörolojik bir şey olduğunu düşünmüyorum çünkü her şeyi yapabiliyor ama yaparken başına muhakkak iş açıyor. Örneğin koşarken sürekli ama sürekli düşüyor. Arkadaşlarıyla koştu diyelim diğer yanındaki çocuğun hemen yanına koşup altında kalıyor diğer çocuk hızını alamadığı için yada arkadaşıyla oynuyor sürekli kafasını bi sehpaya bi kanepe kenarına muhakkak çarpıyor. Sürekli düşme ve çarpma şeklinde günümüz geçiyor. Umursamayayım diyorum ama yatım saat içinfe üç defa yanıma geliyor ağlıyor gün içerisinde sürekli düştüm diye ağlıyor. Yani üç ay bebekler nasılsa buda öyle . Aşırı hareketli olduğu için kontrol edemiyor kendini nasıl baş edecem hiç bilmiyorm