Kızım 3 buçuk yaşında ve arkadaşları çok seven bir çocuk sürekli kendine arkadaş arıyordu bende bu yüzden oyun grubuna götürdüm. Ama çocuğum çok değişti vurmaya başlayan bir çocuk oldu. Asla kimseye vurmazdı zarar vermezdi . Oyun grubunda bırbırını iten çocuklar var onlardan mı öğrendi acaba ? O kadar anlatıyorum vurmak yok diye ama anlmıyor. Ne yapmam lazım cok caresiz kaldım ve inanılmaz üzülüyorum. Asla eşya paylaşmıyor hatta arkadaşının elinde istediği bişey varsa onu almak istiyor. Bu durumu yaşayıp düzelten anneler yardımınızı bekliyorum akıla ihtiyacım var cook bunaldım.