Beyzaaaaaaa Kızlarr 4 aylık bebeğim saat başı geceleri aglayarak uyanıyor baskalarına soruyorum deliksiz uyuyormus sizinkiler nasıl taktik uyutma yönteminiz var mı
poyrikmoyrik Beyzaaaaaaa 3. Kez emmek için kalktığında karşıma bu post çıktı😅 3.5 aylık ve gece beslenmesini azaltmak istiyorum. Kucağıma aldım, altını açtım ama yok emmek istiyor. Hem gazlı hem de atakta olduğu için vazgeçtim🥲
Sevoinci Beyzaaaaaaa yalan 😂 geçen hafta saat başı ayaktaydım ama bu hafta düzeldi 2 ya da 3 kez kalkıyor emmek için ☺️ Ben emmesi taraftarıyım zaten gece emince süte faydası çok oluyır