Hilalck ben kucağımda uyutup yerine koymuyordum şimdi 1.5 aylık yine yerine koyunca uyanıyorsan aynısını yapıyorum göğsüme koyuyorum bir güzel uyuyor :) ya da senin uykunun olmadığı tam uyanık olduğun zamanlarda uzanarak emzir memeyi çek uyuyunca ama bunu uykun varsa asla yapma Allah muhafaza isteyeceğini şeyler olabilir uyuya kalırsan