NilD benim sütüm bir ay kadar geldi gelmedi kesildi ilk günden mamaya başladık çünkü damla damlaydı, yavrumla o bağ kesilmesin diye öyle dualar ettim ki ama nasip olmadı, meme aradı hep evladım gögsüme yaklaştıkça tabi bir süre sonra unuttu, 34 yaşındayım ve hiçbirşeye bu kadar üzülmedim hani diyorlarya savaşın beyninizde herşey sütünüz artacak 😠 sütün yokmu diye sorup duruyorlar, insanların kalbi parçalanıyor özellikle benim gibilerin keşke herkes kendi işine baksa hani eğer beyinde olsaydı bu olay ben mandıra kurardım evladım için, sütü olan annelere maşallah 41 bin kere bnm evladım gibi anne sütü içemeyen çok sebi var elbette napalım yapacak birşey malesef yok Rabbim bütün bebişlere sağlık sıhhat versin inşallah 😚 siz de böyle bişeyi düşündünüz ya helal olsun size 😘