Dfnekus Merhaba kizlar meme küçültme ameliyatı olucam 3 Ağustosa randevu aldım ama merak ettiklerim var iyileşme süreci nasıl oluyor çok ağrı oluyor diye önceden bu ameliyatı olan var mı süreç nasıl işleyecek