mommier kızlar 3.5 aylık oğlum sünnet yaptırdık.bugun 5. günü. pipi başında deri fazlalığı gibi bişey var yani deri tam kesilmemiş gibi bu düşücek mi kurucakmı randevumuz çarşamba günü deliricem kafamda deli sorular. siz de nasıl oldu görüntü pürüzsüzmüydü
Saribidik Fazla bi deri gibi değilde sanki kabuk atıyor gibi. Yıkadıkça geçmişti. 3.5 aylık sünnet olduk bizde☺️ geçmiş olsun Allah damatlığını göstersin inşallah