Melisaoguz of bunu görünce oğlumun ilk ayları geldi aklıma, kendimi nasıl yorup harap ettiğimi hatırladım, şimdiki aklım olsa asla kendimi o kadar yormaz eds için harcadığım zamanı uyumaya /dinlenmeye harcardım ancak yapmasaydım da bu sefer içim içimi yiyecekti karar sizin.
Ben kendi sürecimi anlatayım emzirme danışmanı ile çalışmıştım, oğlum sürekli emiyordu ama zayıf doğduğu için emerken hemen uyuyordu karnı doymadan uyuduğu için de hemen uyanıyordu bu kısır döngüyü eds ile aştık biz. Eds nin bir ucunu bebeğimin ağzına diğer ucunu da şırınga ile sagdigim süte bağlıyordum, oğlum memedeyken uyur gibi olunca siringayi hafif hafif sıkınca hemen uyanıp emmeye başlıyordu, umarım anlatabilmisimdir.
Kolay değil hiç kolay değil ama emin olun çok zor gelen günler bir şekilde geçiyor.
Kolaylıklar diliyorum size..