Anneler merhaba oglum 1 haftalık bebegin kan grubu b- benim 0+ olduğu için sarılık yüksek çıktı 3 guj hastanede fototerapi aldi dun çıktık normaldi herşey 10 a düşmüştü bugün kan verdik 13.9 çıktı yükselmiş tekrardan yarin tekrr kan vericegiz yüksek çıkarsa tekrar fototerapi mi alır kanımı değişir bunu bilen varmi başına gelen